středa 19. září 2012

VÝPRODEJ KOSMETIKY, VŠE ZA 29,90,- !!!

     Než začnete číst, připravte si diářek dámy :) Dneska, spolu s balíčkem z babybaby.cz mi přišel letáček, který upozorňuje, že 25.10.2012, 12-19 hod. bude Pod Belárií 784/2, v Praze 4, 143 00 probíhat výprodej kosmetiky. Jak z názvu článku vyplývá, kosmetika bude za 29,90 Kč. Dostanete se tam tramvají 17 nebo 3 (pozor, některé trojky tam nestaví) směr Modřany, vystoupíte na zastávce Belárie, podchodem podejdete silnici na druhou stranu, je to bílý domek s vlajkami FABORY, 2. patro. PLATIT MŮŽETE JEN V HOTOVOSTI.
     Opravdu závidím slečnám z Prahy, já to mám bohužel hodně daleko :( Ale snad některým z Vás tohle upozornění udělá radost :)

4 komentáře:

  1. škoda že nejsem Pražanda:-)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :-)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě to pěkně štve :( Na giveaway mrknu, díky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo, taky to mám dost daleko :(.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak koukám, že jsem tím moc lidí nepotěšila :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3