středa 19. září 2012

PRVNÍ NÁKUP Z babybaby.cz

     Ano, podlehla jsem....když sleva 50% na kosmetiku Essence mě prostě nemohla nechat chladnou, to snad chápete :D No, k věci....Hrozně mile mě překvapili dvě věci a to rychlost, s jakou jsem měla nákup doma (objednala jsem z neděle na pondělí v noci, v pondělí ráno mou objednávku přijali, platila jsem převodem a dnes tj. středa jsem zboží měla doma) a druhou věcí je množství dárečků, to jsem ještě neviděla :) Omlouvám se za kvalitu fotek, protože je fotím s posteli a jsem s tou sádrou taková neohrabaná :D


     Ano, všechno jsem nutně potřebovala :D


     Tohle všechno (!) jsou dárečky :)


Oční stíny (sloupce, začínám levým a od vrchu):
  • Duo oční stíny 05 ever glam, 29 Kč
  • Duo oční stíny 01 dream team, 29 Kč
  • Quattro oční stíny 04 bali fever, 36 Kč
  • Quattro oční stíny 02 chic-ify, 39 Kč

     Něco na pusu:
  • Lesk na rty z kolekce ...Made with Love, 02 Love, 19 Kč
  • Rtěnka na rty, 45 This is Me, 27 Kč

     A něco na nehty (zleva doprava):
  • 74 sure azure, 13 Kč
  • 66 shiny godness, 13 Kč
  • z kolekce ...Made with Love, 03 Love of My Life, 17 Kč
  • 61 fame fatal, 13 Kč
  • 40 absolutely stylish, 13 Kč

     A to je všechno, ale řeknu Vám, že jsem měla co dělat, aby zůstalo "jen" u tohohle :D Tak jak se Vám líbí můj nákup? Vybraly by jste si něco? :)

Bubble :)





2 komentáře:

  1. Hezké věci, také si někdy budu muset udělat objednávku, jsou mi hrozně sympatické ty dárečky :).

    OdpovědětVymazat
  2. No nejen ty dárečky, celkově si myslím, že je tenhle e-shop boží - dárečky, ceny, přístup,... Bomba :) Určitě to nebyla moje poslední objednávka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3