pátek 21. září 2012

Moje kecy v kleci

     Ahoj, holky,
tak dneska pro Vás nemám nic o kosmetice, ale tak nějak se potřebuju vykecat, takže jestli Vás nezajímají moje stížnosti na český zdravotnictví, tak radši nečtěte dál :)
     Jak už asi víte, před týdnem jsem si zlomila nožku, když jsem spadla ze schodů. Bylo deset večer, takže mě můj přítel dovezl na pohotovost, tam mi udělali rentgen, do ruky vrazili berle, nohu nacpali do sádrové dlahy a šla jsem. Vůbec jsem vlastně nevěděla, co mi je. Dneska, přesně po týdnu, jsem byla objednaná na kontrolu na chirurgii v našem městě. Pan doktor mi rozstřihl dlahu a zděsil se. No hu jsem měla totálně oteklou a celkem hodně barevnou. Až dneska jsem se konečně pořádně dozvěděla, co mi je. Takže mám zlomenou nártní kost a přetrhané vazy. Pan doktor řekl, že v první řadě musíme něco dělat s tím otokem, protože bych jinak mohla dostat zánět žil. Takže mi tu dlahu nechal rozstřiženou a obmotal jí obvazem,a bych si jí mohla na chlazení a mazání gelem sundávat. V úterý jdu na kontrolu, tak doufám, že všechno dobře dopadne, protože to bolí jako čert :( Snad mi dají alespoň sádru chodící.


     Omlouvám se za nudný a pesimistický článek, ale znáte to, každý den není posvícení :)
Mějte se krásně, Vaše Bublina :)

5 komentářů:

Děkuji za každý komentář <3