úterý 25. září 2012

Chodící Bublina :D

     Ahoj kočky :)
     vím vím, zanedbávám Vás, i přesto, že jsem slíbila větší aktivitu, ale nějak jsem na nic neměla náladu díky té mé noze. Dneska jsem byla na kontrole, pan doktor mě pochválil, že jsem hezky srazila otok (velkou zásluhu na tom má můj přítel, který kolem mě běhal jako čamrda, mazal, chladil, no co víc si přát :D) a nasadil mi odlehčenou chodící sádru :) Tu mám sice ještě na tři týdny, ale vůbec se to nedá srovnat s tou obludou, co jsem na noze měla doteď.
     Včera jsem si sestavovala rozvrh do školy, protože to už příští týden vypukne, a jsem celkem spokojená. Stálo mě to sice hromadu nervů (jsem přesvědčená, že jsem si život o několik hodin zkrátila), ale nakonec to dopadlo tak, že mám v pondělí a v úterý úplný volno (vítězný smích :D).
     A taky jsem dostala takový nápad, že bych Vám třeba představila svojí sbírku kosmetiky :) jelikož nemám odvahu na natáčení videí, udělala bych to alespoň formou fotek, co Vy na to? :)
     Ale dost o mně. Co Vy? Jak se máte?

 Vaše Bublina :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3