úterý 12. února 2013

Make-up Academy - Intense Kisses Lipglos

     Krásné úterní dopoledne,

po hooodně dlouhé době Vám dnes přináším recenzi, která bude opravdu pozitivní :) Jak jistě víte, i já objednávala ve velké slevové akci kosmetiku Make-up Academy. I když jsem poslední dobou spíše zatížená na rtěnky, v mé objednávce nechyběl ani lesk, protože jsem chtěla vyzkoušet co nejvíc druhů kosmetiky této značky. Tento lesk jsem si vybrala hlavně díky jeho aplikátoru, nemám ráda takové ty vymačkávací tubičky (jestli mi rozumíte :)) a také kvůli barvě. Lesk od MUA má klasický houbičkový aplikátor, jaký lesky mají. Pro mě je tento způsob aplikace nejpohodlnější. Co se týče obalu je to klasická plastová lahvička, která neurazí, ale ani nenadchne. Na víčku je ale roztomilý detail třpytivé pusinky :) Lesku za 2 libry získáte 5,1 ml a na výběr je z osmi odstínů od tlumené nude barvy přes třpytivou oranžovou až po temně rudou.




     Ve své sbírce lesků mám většinou takové neutrální nenápadné barvy. Poslední dobou jsem se ale tak nějak rozjela v líčení rtů - mám ráda výrazné rtěnky. No a chtěla jsem svůj šuplíček obohatit i o výrazný růžový lesk, protože kdy jindy bychom měli experimentovat s líčením, než v tomhle věku, v padesáti bych si už asi netroufla :) Každopádně když jsem lesk házela do košíku netušila jsem, jaká pigmentace mě čeká. Lesk mám v odstínu Sweet Nothings - opravdu intenzivní zářivě růžová barva.



     Jak už jsem naznačila pigmentace tohoto lesku je opravdu extrémní, ještě nikdy jsem neměla takový lesk a jsem z něj vážně nadšená, trošku mě mrzí že jsem jich neobjednala víc. Na rtech lesk ani nijak zvlášť nelepí, jeho konzistenci bych přirovnala spíš ke krémové rtěnce. Výdrž není závratná, ale za tu barvu a pigmentaci mu odpouštím naprosto všechno. Taky není moc parfemovaný, má jen slaboučkou vůni, kterou nevím, k čemu bych přirovnala, ale myslím, že snad nikomu vadit nemůže.





     Za mě je tenhle lesk bezesporu nejlepší, jaký jsem kdy vyzkoušela, a že jich bylo celkem dost :) Barva je vážně dokonalá, to samé konzistence no a o ceně ani nemluvím, za nějakých 60,- u nás rozhodně nic lepšího neseženete a jestli o něčem víte, určitě mi napiště. Jsem si jistá, že až zase jednou budu tuto kosmetiku objednávat, určitě jich do košíku pár přihodím :)
   
     Máte s tímto leskem nějaké zkušenosti? :)

Bubble.

4 komentáře:

  1. Vypadá fakt dobře, škoda, že jsem si taky nějaký neobjednala. Alespoň tip pro příště :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě šťastná, že mi nějakej hlas našeptal, abych ho zkusila :) Při další objednávce do košíku určitě nějakej další odstín přihodím :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3