čtvrtek 14. února 2013

Kosmetické New in :)

     Ahoj moji drazí,

dneska jsem tu s kratičkým nakupovacím článkem. Jelikož jsem včera měla dost stresující den ve škole, musela jsem se uklidnit malým nakupováním. No co Vám budu povídat, určitě to moc dobře znáte :) Stavila jsem se do DM, ale ve stojanu Essence měli pořád zimní edici Snow Jam, ze které mám jeden lak, nic moc jiného mě nezaujalo. Neříkám, že ve výprodeji si nic nepořídím :) Znáte mě, jak si potrpím na různé slevy :)) No nic jiného jsem nakupovat nechtěla, vždycky jdu drogérii jen tak omrknout, když zrovna něco nesháním. No ale nebyla bych to já, abych se nezastavila ve slevových košíčcích, no tam už jsem byla úspěšnější :) Jak jistě víte, Essence zase rušila některé odstíny, aby stojany mohla zaplnit jarními novinkami. Ukořistila jsem tedy toto:


Stín Essence s názvem Wild at Heart č. 11 s metalickým efektem, jehož barva je naprosto B-O-Ž-Í. Je taková temně modrá a nádherně se leskne. Jsem fakt moc ráda, že se mi ho podařilo ulovit. V košíčku měli více barev stínů, ale vetšinou do hněda nebo fialova, ale těchto barev mám celkem hodně.
No a druhým úlovkem je bezbarvý lesk taktéž od Essence z limitky Home sweet Home. Ten jsem vzala hlavně proto, že jsem o víkendu vyřazovala některé starší kousky kosmetiky, které jsem nepoužívala nebo jich byl zkrátka zbyteček no a zjistila jsem, že nemám žádný bezbarvý lesk, takže se to zrovna hodilo :) Má teda dost podivný aplikátor. Je to zkrátka špičatý neohebný kus plastu - to jsem nějak nepochopila, ale za to lesk dělá vážně krásné rty, moc nelepí a má příjemnou vůni. Oba tyto kousky jsem koupila za 29,90,-

No a jelikož se mi včerejší stresující den nakonec podařil, tak jsem se samozřejmě musela odměnit :D


Tento nákup nebyl původně v plánu, ale jelikož je můj muž nemocný, tak jsem mu šla koupit do Tesca čokoládku, aby se mu lépe stonalo :) No a na co nenarazím - Sexy Curves od Rimmelu za 78,90,- ? To jako fakt? No nemohla jsem jí tam prostě nechat. Vždycky mě zajímal ten její zvláštní jakoby tří bambulkový kartáček. No uvidíme, až jí vyzkouším :) Pokud budete chtít recenzi, stačí napsat.

Toť vše z mého nakupování. Né, že bych toho nezvládla nakoupit víc, ale tak musím se trošku krotit, žejo :)
No a čím jste si Vy v poslední době udělali radost? Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3