pondělí 7. ledna 2013

Mary Kay foundation

     Táák, po dlouhé době je tu recenze, tak trochu na přání. Budeme si povídat o make-upu od firmy Mary Kay.

     Tento make-up byl úplně prvním make-upem, který jsem vyzkoušela. Jeho cena je poměrně vysoká (pro mě jako studenta), ale jeho výdrž to celkem pěkně vyrovnává ;)




FAKTA

  • make-up mám v odstínu BEIGE 4
  • make-up je bez olejů
  • obsah make-up je 29 ml
  • cena něco kolem 420 Kč
  • make-up seženete u kosmetické poradkyně Mary Kay
VÝDRŽ

     Výdrž make-upu je asi něco kolem osmi hodin. Ráno ho nanesu a při návratu ze školy odpoledne je patrné, že na T-zóně je je už celkem "opotřebovaný", ale myslím, že výdrž je dostatečná.

KRYCÍ SCHOPNOSTI

     Krycí schopnosti tohoto make-upu jsou průměrné, opět nezakryje dokonale červené pupínky, ale krásně pleť sjednotí a takzvaně si sedne. Pleť celkem dobře zmatní, díky absenci olejů.




PRAKTICKÉ INFORMACE

     S make-upe se musí pracovat poměrně rychle, protože má tendenci rychle schnout a poté tvoří "mapy". Jeho konzistence je poměrně tekutá, ale i přesto se do pleti musí pracněji zapracovat.
     Při výběru make-up mi kosmetická poradkyně vyzkoušela na tvář asi tři odstíny, po chvíli čekání se tento odstín úplně přizpůsobil mé pleti, takže je na ní jako dělaný :) Make- up nemá pumpičkový aplikátor, je to klasická tubička, ale dávkování s ní není nijak obtížné. Make-up vydrží při každodenním používání asi půl roku, což je vzhledem k jeho obsahu myslím slušné :)




před použitím make-upu


po použití make-upu

Bublina :)

3 komentáře:

  1. vypadá na tobě dost dobře. škoda jen toho průměrného krytí a dělání map...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako v ohledu krytí jsem dost ovlivněná Coverem, takže to má taky dost zásluhu. A mapy? Chce to zručnost a trpělivost no, ale už mám druhé balení a klidně si pořídím další, je to jeden z nej make-upů :)

      Vymazat
  2. Já bych za tu cenu čekala asi něco víc :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3