úterý 4. prosince 2012

Recept: Těstoviny s uzeným tofu a zelenou paprikou

     Ahoj krásky,

v rámci svého hubnoucího období se snažím nacházet zdravé alternativy i ve stravě. U Kamči na blogu jsem narazila na odkaz na seznam potravin, který sestavil Petr Havlíček (snad se jmenuje Petr?). V tomto seznamu jsou potraviny rozděleny do třech skupin - zelená skupina jsou zdravé potraviny, šedá jsou potraviny, které nám neubližují a červená skupina jsou potraviny, které našemu tělu dokonce i škodí. No a já jsem se rozhodla, že se budu snažit červenou skupinu úplně vynechávat a pokud možno, jíst podle té zelené :) Musím říct, že jsem z tohohle nového způsobu života zatím nadšená a cítím se opravdu fajn. Vždycky mi připadalo, že mám strašně nafouklé břicho, ale teď je to mnohem lepší :) No abych se furt nevykecávala.

     Včera jsem si poprvé v životě koupila uzené tofu a zkusila ho jíst jen tak s žitných chlebem - no větší hnus jsem v puse neměla :D A tak jsem se Kamči zeptala, jak tofu upravuje a bylo mi doporučeno, abych ho upravovala jako běžné maso a tak se dnes v mé hlavě zrodil tento recept:





Budete potřebovat:

  • těstoviny (já použila zbylé ze včerejška)
  • 1/4 kostky uzeného tofu
  • půlku zelené pariky
  • jeden větší stroužek česneku
  • špetku čtyřbarevného pepře (nebo jakéhokoliv)
  • polosladkou sójovou omáčku (asi necelou polévkovou lžíci)
  • kapku olivového oleje (já použila opravdu malinko - asi čajovou lžičku)
Postup:
     Papriku jsem si nakrájela na malé slabé proužky a nechala trošku změknout na olivovém oleji. Přidala jsem česnek nasekaný na kousky a tofu na kostičky. Přidala jsem sójovou omáčku a pepř a chvilku restovala no a na závěr přihodíme těstoviny, které stačí se vším spojit a prohřát.

     Musím říct, že tahle úprava tofu mi neskutečně chutnala. Bylo to lehké, extra rychlé (celá příprava mi zabrala ani ne deset minut) a vážně jsem si pošmákla. Nevěřila bych, že něco, co se jmenuje tofu a jé ze sóji může takhle skvěle chutnat :D Jako dezert jsem si dala dvě mandarinky, které jsem měla ve škole, a nestihla sníst (ani teď jsem je ale nedojedla :D)

Bubble :)

1 komentář:

Děkuji za každý komentář <3