úterý 4. prosince 2012

New in: nový kabátek pro můj telefon :)

     Tak dnes se hlásím už podruhé, ale s kratičkým článečkem :)

     Jelikož mám extra velký telefon, téměř není možné ho narvat do těch miniatruních obalů, které se běžně prodávají. Nedávno jsem v Háemku narazila na krásné lesklé obaly (přesně něco pro mě), ale říkala jsem si, že mám už roky svůj růžový obal od přítele a jemu by bylo líto, kdybych ho nenosila (chlapi no :D). Tak jsem si na něj občas vzpomněla, ale pořád jsem odolávala, no a dnes jsem měla chvilku času, šla jsem se po dlouhé době podívat po obchodech a říkala jsem si, že už obal určitě mít nebudou. No a co se nestalo - měli úplně poslední kus a přesně tu barvu, kterou jsem si vysnila, prostě OSUD :D Takže je můůůj :) Jo a stál 149 Kč.



     Bohužel můj foťák nezachytil tu super barvu. Je to taková růžová a připadá mi, že se leskne do zlata :) Líbí se Vám? :)

Mějte se krásně, Bublinka :)

4 komentáře:

Děkuji za každý komentář <3