pondělí 10. září 2012

Tak jaký byl víkend? :)

Ahoj kočky,
tak jak jste si užily uplynulý víkend? :) Já plnými doušky, byla jsem u svého přítele, byli jsme na oslavě, koukali na fotbal, procházeli se a já zvládla přečíst celou knížku :) Opět jsem okusila, jak dokáží být "spolehlivé" České dráhy. Můj vlak měl pět minut zpoždění a ten, na který jsem chtěla přestoupit nepočkal, tudíž jsem si skoro hodinu a půl počkala na další spoj, na nádraží, které je strašidelné i ve dne, natož večer, ale přežila jsem :)
     Od tety jsem k mému zítřejšímu svátku dostala malý balíček kosmetiky Balea. Celý balíček je s vůni kokosu, kterou zbožňuju - určitě čekejte na recenze :) A zítra jedu do školy na zápis do dalšího ročníku - do toho posledního. Do školy se těším, naštěstí jsem si vybrala obor, který mě baví, ale co je hlavní - těším se na své přátelé :)
     A jak jste víkend prožily vy? :) Doufám, že pamparádně jako já :) Mějte se krásně Bublinka O:)


2 komentáře:

  1. Ahoj Bublinko, užívej si kokosový hýčkání a přeju všechno nej nej nej k svátku.
    A jestli chceš, můžeš přijít zkusit štěstí ke mně na Giveaway ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, mockrát děkuju za přání :) Celý večer jsem se musela očuchávat, jak jsem voněla kokosem :D Děkuju za pozvání, na blog ráda kouknu a giveaway je opravdu bezkonkurenční :p Krásný den :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3