středa 12. září 2012

2. NAKUPOVÁNÍČKO

Krásné středeční dopoledne,
i když teda trošku deštivé, ale tím si náladu zkazit nenecháme, že? :) Dneska tu pro Vás mám mé druhé menší nakupováníčko a večer se chystám na nějaké recenze, takže se máte myslím, na co těšit :)



     Už minulý týden jsem si pořídila dva laky na nehty od Catrice, které jsem ulovila ve slevových košíčcích v Rossmanu, každý stál 29,90,- Zelený mám v odstínu 340 Run Forest Run! a fialový se třpytkami nese název 380 Forget-Me-Not! O jejich vlastnostech až někdy jindy :)


     Dalším zlevněným kouskem jsou mono oční stíny taky od Catrice. Mám je v odstínu 250 Swimming With Dolphins a musím říct, že svou barvou mi opravdu připomínají takovou tu delfíní šeď, dokonce i přítel to řekl, aniž by znal jejich název :) Jsou moc krásné, ale recenze opět někdy jindy :)


     A mým posledním kouskem opět nečekaně zlevněným je rtěnka od Rimmel London s kolekce Kate :) Odstín je to 03, ale bohužel nevím, jestli tyto rtěnky mají i nějaká "jména", nedaří se mi ho totiž najít :( :D



     Tolik k mým nákupům, recenze čekejte postupem času :) Ještě bych se Vám na závěr chtěl pochlubit krásnou kytičkou od mého přítele, moc mile mě překvapil :) Kytička byla k svátku, k ní jsem ještě dostala další Color Tattoo, který mi taky udělaly obří radost :) No mám prostě super chlapa :*



                                                              Mějte se krásně, Vaše Bubble :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3