středa 8. srpna 2012

All Over Cover Stick - multifunkční líčidlo

     Dalším produktem, který jsem si objednala je Multifunkční líčidlo v odstínu Lilac Petal-3103. Na rovinu říkám, že se odstínům na stránkách Elfu nedá věřit. Tento odstín by měl být taková středně růžová, což o to, to on je, ale když ho nanesete na tvář jen se třpytí....


     Elf uvádí, že se s ním dají nalíčit oči, rty a líčka. No upřímně si nedokážu představit, že si tento produkt nanáším na oči, ale tak proti gustu...:) Barva v tyčince vypadá opravdu pěkně, ale jak jsem napsala jen se to třpytí, takže já tento kousek budu pravděpodobně využívat jako rozjasňovač, i když na tohle se taky úplně nehodí, protože je přece jen mírně narůžovělí, ale to už na dalších obrátkách...


     Na rtech je na můj vkus taky přece jen moc třpytívý, protože nejsem moc na rtěnky a lesky se třpytkami, ale to je zase jen můj problém. Navíc se mi zdá, že poměrně dost vysušuje, což na rtech vadí asi každému.



     Závěrem bych napsala, že zrovna mě tento produkt neoslovil, cena 39,- je v tomto případě zbytečná (pro mě). Jediné využití vidím jako příležitostný rozjasňovač...možná by bylo vhodnější napsat nouzový....a nebo jako rtěnku, ale jedině s balzámem. Já vím, trochu pesimistická recenze, ale tak to vidí Bubble :)



2 komentáře:

  1. ahoj, toto licidlo mam take, jen v jinem odstinu a musim rict, ze to je naprosta hruza. Zkusila jsem to pouzit jako tvarenku, ale neuspesne. No lezi mi doma :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi jen tak zaplňuje místo a nemůžu vymyslet, co s ním. Občas ho použiju jako rozjasňovač pod obočí, ale jenom trošičku, protože jde do růžova :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3