středa 8. srpna 2012

All Over Cover Stick - krycí krém

...aneb Krycí krém v tyčince. Tak tento "vynález" mě dá se říct dostal, ale nebudu předbíhat :)
 
     Musím přiznat, že korektory poměrně dost flákám. Vlastním jeden od Avonu, u kterého jsem teda absolutně netrefila odstín, takže se mi jen tak povaluje v šuplíčku, druhý mám od Miss sporty, ten taky poměrně dost zanedbávám. Jedničkou je u mě Make-up cover od Dermacolu, ale tenhle krém od Elfu, mu celkem slušně šlape na paty :)


     Takže konečně k věci :) Objednala jsem si odstín Apricot beige-3201, který se mi na stránkách Elfu zdál jako druhý nejsvětlejší. Vždycky jsem si myslela, že si nedokážu pořádně vybrat make-up, pudr ani korektor, ale zjišťuju, že to asi není pravda, protože tenhle odstín mi absolutně sedí :) 


     Takže nejprve chvála. Opět je to cena 39,- za kterou jsem tedy absolutně nečekala zázraky, spíš jsem tento korektor kupovala z toho důvodu, že často cestuji a přijde mi poměrně skladný :) No každopádně za tuhle cenu je úúúúúúúúúúúúúúžasně krycí :D až mi to skoro způsobilo šok :D Jeho konzistence je taky super, prostě jsem nadmíru spokojená.
     
     Teď zápory. Ačkoli se to bude zdát zvláštní po tom, co jsem na tento korektor (krém) pěla chválu, ale záporů je mnohem víc :D No vysvětlím to....Po rozbalení měl na sobe jakoby mastnou vrstvu, která mě teda poměrně znechutila, ale říkala jsem si, že byl přepravovaný v době, kdy byla poměrně velká vedra, takže jsem si myslela, že se jedná o reakci právě na teplo. No nakonec není žádný problém tuhle vrstvu setřít :)          Další věcí, která mě moc nepotěšila je ta vůně, už tisíckrát bylo řečeno a napsáno, že je cítit po citronech, no nicméně mně to moc nevoní, ale pod očima, kde ho budu nejvíc používat čichové buňky naštěstí nemám :D Předposlední věcí, na kterou si budu stěžovat (:D) je to, že zrovna mně poměrně zalézá do vrásek pod očima, ale to mi nakonec dělí i Make-up cover, takže zase můj problém :D A poslední věcí je to, že je ho v balení poměrně málo, ale to se dá vhledem k ceně očekávat :)


     No, jak tak na to teď koukám, tak vidím, že to vypadá, že si jen stěžuju, ale zároveň doporučuju, no asi je to tak :D Podle mě jsou ale zápory tohohle krému/korektoru vzhledem k jeho super krycí schopnosti zanedbatelné. Já jsem s ním osobně moc spokojená, ale už teď vím, že až mi dojde pořídím si další :) 


                                                                                                                Bubble.



1 komentář:

  1. Tento korektor mam take. Pouzivam ho nejvice, je super, bezva kryje, ja jsem spokojena :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3