středa 25. července 2012

ZMATŇUJÍCÍ KRÉM GARNIER PUR

     Dnes mám pro Vás svou první recenzi, teda, nevím, jestli se tomu tak dá říkat, ale prostě a jednoduše Vám popíšu své zkušenosti s tímto krémikem :) Úvodem bych napsala, že krém se dá sehnat v téměř každé drogerii, já sama ho koupila v Tetě a cena se pohybovala do 120 korun za 75 ml. 
Krém je prodáván v podlouhlé krabičce, jen pro úplnost :) 
     Toto zázračné mazadlo je určeno pro smíšenou až mastnou pleť, což mně osobně úplně vyhovuje, pro suchou pleť bych ho nedoporučila. Voní celkem příjemně, řekla bych, že po okurkách, jeho barva je téměř stejná jako obal. Používám ho ráno a někdy i večer místo nočního krému. Na krabičce je uvedeno, že je možné, ho používat i jako bázi pod make-up a to je podle mě jeho obří plus, protože se nemusíte patlat milionem věcí. Pleť krásně vyhladí, osvěží a zjemní, vstřebá se téměř okamžitě, teda aspoň mně (nevím, jestli má moje pleť takovou žízeň, ale hnedka je pryč:)) 
     Na tomto krému jsem nenašla žádné zápory, snad jen, že by ho klidně mohlo být víc :) Pro mastnější pleť je úplně ideální. Takže palec hore.



                                                                                      Vaše Bubble

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3