středa 25. července 2012

NEON NEON NEON aneb Popsticky konečně u nás

     Ani mě nenechaly chladnou úžasné zářivé neonové obaly těchto pecka "tónovaček." Při návštěvě Německa jsem si je, jak se říká ošahala a vyhlédla si odstín 020 (na jméno si nevzpomínám). Zarazila mě docela cena která neměla daleko k 10 eurům a proto jsem si řekla, že si tuhle krásku koupím až u nás. No hned po návratu jsem běžela do drogérky Tety. Mou vysněnou nula dvacítku tu neměli a cena zde byla 149,-...tááákže jsem se vydala ještě do DM, kde za tyhle zářivky zaplatíte jen 99,- (trošku rozdíl). 020 tu zase nebyla, ale jelikož jsem od přírody tvor netrpělivý a vše musím mít hned, spokojila jsem se i s číslem 030 jménem PINK LOLLIPOP.
     Barvička je to krásná a má v sobě úplně miniaturní třpytky. Její vůně mi strašně připomíná takový ty placatý lízatka s obrázky...milý:) Ale teď teda něco k samotný rtěnce. Kromě toho, že naprosto úžasně vypadá a voní, to zase takovej zázrak není. Po nanesení na držtičku jsem si řekla: "Co to vlastně doprčic je?" :D Nebarví to, nehydratuje to, nevydrží to...Musí to opravdu hodně krát přetřít, aby bylo vidět, že na rtech něco máte, třpytky nejsou vidět skoro vůbec, na rtech zůstane jen opravdu jemný růžový nádech, ale co je nejhorší - VYSUŠUJE! Teda aspoň mně...Na rtech opravdu moc dlouho nevydrží, takže pokud nechce dvacetkrát za hodinu pusu přetírat, asi to nebude nic pro Vás.
     Závěrem: Vypadá úžasně a parádu s ní určitě naděláte a praktická záležitost to opravdu není. Pokud Vám tedy není líto sto koruny, směle do ní :) Na výběr máte asi z osmi odstínů.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3