pátek 27. července 2012

SLEVY SLEVY SLEVY

     Tak, jako každý správný Čech zbožňuju magická slůvka "SLEVA" a "AKCE". Včera jsem si udělala menší maraton po drogériích a neodešla jsem s prázdnou. Jak, už jsem psala, v Déemce mají slevy na Essence a jak jsem zjistila, super slevy na tuto značku mají i v Rossmannu...tááákže, jak to tak u mě bývá zvykem splašeně jsem těkala očima po stojanu a celá šťastná vybrané kousky házela do košíčku :D V mých spárech nakonec skončily dva bronzery - jeden z limitky A new league od Essence a druhý od NYC, dále pak dvoje gelové linky (šedé a hnědé) taky od Essence, potom linky ve fixe a kráááásné krémové stíny ze stejné limitky jako bronzer, mono oční stíny, paletka od Catrice, voděodolná řasenka a lesk. No prostě krásnej nákup :D      
     A co vy? Taky tak rády nakupujete? Krásný pátek, Bublina :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3