pátek 27. července 2012

PALETA 180 STÍNŮ

Mám ráda oční stíny, ale připadá mi celkem nepraktické, mít plný šuplík mono stínů nebo kupovat paletku, jen proto, že se mi v ní líbí jeden nebo dva stíny. A co Vám budu povídat, jako student si nemůžu tak často vyhazovat z kopejtka :) Nedávno jsem ale našla něco, co je přesně to, co jsem hledala. Na ebay jsem si objednala obří paletu stínů, kde najdete snad všechny barvy a jejich odstíny, které Vás napadnou :) Měla jsem trochu strach z pigmentace stínů nebo z jejich výdrže, no prostě jsem čekala na nějaký "háček", který se ale nakonec vůbec nedostavil. Paleta mě vyšla ani ne 500,-, což je úplně krásná cena a stíny vypadají na oku prostě božsky, s bází od Essence vydrží i celý den :) Stíny přišly z Honkongu, čekala jsem na ně měsíc, ale určitě se vyplatilo. Bohužel, dva stíny byly mírně rozbité, ale to se při cestě z takové dálky prostě musí očekávat. Nákupu jsem ani na chvilku nelitovala a tuhle, nebo podobnou paletu můžu směle doporučit :)


3 komentáře:

Děkuji za každý komentář <3