čtvrtek 18. dubna 2013

Nákupy za poslední dobu

Ahoj holky,

tak jsem po dlooouuuhééé době zase zpět s kratším článkem. Dnes jsem výjimečně doma, jelikož mám zítra zkoušku. Dám si ale malou pauzu právě na článek :)

Jedná se o nákupy především dekorativky za poslední dobu. Sama mám obecně tyto články ráda, tak snad se bude líbit i Vám :)


Zajásala jsem, když jsem se dozvěděla o akci, kterou si Dermacol připravil pro své nové zákazníky a to 200,- na nákup přes internet. Už ani nevím, jak strašně dlouhou dobu jsem chtěla vyzkoušet bázi pod make-up a neustále jsem to odkládala, no a teď přišla ta pravá chvíle. Do košíku jsem přihodila ještě pistáciový sprcháč, ze kterého dostávám chuť na pistáciovou zmrzku :) No a jako dáreček jsem obdržela miniaturku již zmíněné báze a dva vzorečky krémů.


Možná už víte, jaký jsem blázen do produktů na rty a pokud to nevíte, tak z téhle fotky je to asi patrné :D Musím se přiznat, že set lesků z limitky od Essence jsem kupovala hlavně kvůli rozkošnému obalu, ano, taková já jsem :D ale musím říct, že ty barvy jsou moc pěkné a určitě je využiju. Tint jsem pořídila ve výprodeji a jásala jsem, už mám ten růžový a pro mě je to prostě skvělý produkt. Taky jsem chtěla zkusit novinku Maybelline Whisper, ale musím říct, že pro mě to zase takový zázrak není. No a balzám od Baley je už klasika, tento je s vůní "Cukrová pusinka" :)


Růžová lak od Miss Sporty jsem pořizovala kvůli barvě, ale totálně mě nadchla výdrž, vážně jsem byla překvapená, že lak za 30,- může být takhle fajn. Určitě vyzkouším i další odstíny. Lak od Essence v odstínu Boho chic mi přišel vážně zajímavý barvou. I když říkám, že oranžovou na nehtech nesnáším, tenhle odstín oranžové je už asi pátý v mé sbírce :D No a odlakovač bez acetonu od Ebelin je u mě už klasika :)


Asi už o mně víte, že mono stíny kupuji pouze ve výprodeji a není tomu jinak ani u těchto úlovků. Nahoře můžete vidět dva stíny od Catrice, ten vlevo jsem si vážně zamilovala a používám ho několikrát týdně. Světle modrý je zase nádherně pigmentovaný, ale co si budeme povídat, modrá není úplně vhodná na každý den :) Vlevo dole je stín z limitky Snow Jam, který stál 9,90,- takže asi chápete :D No a z posledního stínu mám úplně největší radost. Nějak kolem Vánoc jsem začala toužit po nějakém pěkném vínovém stínu a za boha jsem ho nemohla nikde najít no a co se včera nestalo, našla jsem ho a to také za pouhých 9,90,- no prostě osud :D Ještě jsem zvědavá na výdrž.


A na závěr je tu věc, ze které mám úplně největší radost a dlouho jsem po ní toužila. Myslím, že ani nemusím moc přibližovat o co se jedná. Tento štětec na pudr jsem objednávala ze slovenských stránek www.krasotika.sk a stál mě i s poštou 429,-. Rozhodla jsem se, že úplně obnovím svou sbírku štětců a pro tuto značku jsem se rozhodla, zejména kvůli kladným recenzím, které jsem četla a musím říct, že se v ničem nemýlily. Je vážně dokonale hebký a kvalita použitých materiálů je patrná hned na první pohled. Na eshopu Plum-Foolery jsem si ještě objednala Core Collection a Starter Set no a od přítele k narozeninám jsem si "poručila" štětec na tvářenku od stejné značky :D No prostě jsem to vzala ve velkém.


A co je nového u Vás moji milí? 

Mějte se krásně, Bublina :)


11 komentářů:

  1. Sprcháče od Dermacolu jsou senzační, voní naprosto báječně.

    Z balzámů od Baley mě naposledy hrozně zaujal čokoládový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, mám doma ještě ten pomerančovo-čokoládový a nejradši bych ho snědla :D
      Čokoládový? Tak ten taky určitě musím zkusit.

      Vymazat
    2. Pomerančovo-čokoládový je úplně nejlepší :-) A pak ještě melounový...

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Báze od Dermacolu je parádní, já jsem si včera v DM koupila 30 ml za krásných 249,- :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořád jsem tam kolem ní chodila, ale podlehla jsem až díky této akci no :D

      Vymazat
  4. Super nákupy, já si jdu udělat radost do Rossmanna dneska :).

    OdpovědětVymazat
  5. Ach ano, dalsi clovek, co propadl stetcum od RT! Ja uz jiny skoro nepouzivam! :)

    OdpovědětVymazat
  6. http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html
    pozývam ta na moju GA :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3