neděle 28. dubna 2013

Moje bižu: náhrdelníky 1/2

Zdravím Vás všechny,

 Dneska si dáme pokračování série "Moje bižu" no a dnes to budou náhrdelníky. Tenhle post jsem rozdělila na dvě části, jelikož by to bylo strašně dlouhý (ještě ale nevíte, co Vás čeká s náušnicema, to bude asi trochu argentinská telenovela :D)


Neskutečně dlouho jsem přemýšlela, jak skladovat moje náhrdelníky. Nechtělo se mi do zdi vrtat žádné díry a prostě jiné místo mě dlouho nenapadalo. No a jednoho krásného dne mi svitlo. Jelikož mám notebook a tudíž nevyužívám prostor pro klávesnici u mě ve stole, tak jsem toto místo zužitkovala takhle a jsem moc spokojená, protože se mi nestává, že se řetízky zamotají :)



Tenhle náhrdelník jsem na sobě nikdy neměla, ale zdědila jsem ho po své prababičce, takže je pro mě moc důležitý.


Eiffelovka s kamínkem - KIK, 29,-


Růžový motýlek - F&F, dárek od taťky


Králík v klobouku - New Yorker, dárek od babičky


Zub - Rossmann, 30,-


Tohle křídlo jsem měla před sto lety v časopise a teď jsem ho znovuobjevila a musím říct, že nevypadá vůbec špatně, žejo? :)


Sovička - Kenvelo, cca 50,-


Ohryzek (to slovo vypadá napsaný strašně divně :D) - Ebay, 20,-


Sova - Ebay, cca 30,-


Francouzský buldoček dělaný na míru (muluju je) - Fler, cca 160,-


Deštník - C&A, 30,-


Knírek - Ebay, cca 20,-


"D" - Ebay, cca 50,-

Tak to je pro dnešek vše, sna d jsem Vás moc nenudila. Třeba mi napište, jestli máte také rády podobné náhrdelníky nebo, jaký můj kousek se Vám nejvíc líbí? :)

Bubble :)

4 komentáře:

  1. Taky mám ráda takový náhrdelníky a máš je moc hezký :) ten pejsek :3 já si je akorát moc nekupuju, protože mi některý přijdou trošku předražený ;) ale jak koukám ty tady máš samý dobrý ceny, taky si musím z ebay něco pořídit!! já spíš náhrdelníky vyrábím a baví mě to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem totiž blázen do slev, takže skoro vše je ze slev, jak můžeš vidět :D Jinak ebay je na šperky vážně super, spoustu věcí jsem viděla třeba v kamenných obchodek třikrát tak drahý :) A jaký náhrdelníky vyrábíš?

    OdpovědětVymazat
  3. Tak z první půlky náhrdelníků se mi nejvíc líbí králík v klobouku (babička má vkus!) a křídlo, je krásné. A musím pochválit dobrej nápad se skladováním. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, byl by ještě k mání řetízek s přívěškem francouzského buldočka? Děkuji :) Jana B.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3