pátek 1. března 2013

Zapomenuté nehty

Zdravím, 

já vím, s příspěvky to stojí zase za prd, ale tenhle týden byl vážně mazec. Dobrá zpráva je, že jsem dneska konečně podepsala smlouvu, takže už mám oficiálně práci :) V pondělí si jdu ještě zařídit školní praxi, takže se vážně nudit nebudu :/ :D

Aby jste neřekli, že Vás šidím úplně, tak jsem v počítači vyhrabala nehty, které jsem měla pod stromečkem (ne pod rozkvetlou třešní, ale pod tím vánočním :))



No a dneska jsem si skočila do Rossmanna pro kapky pro rychlé zasychání laku na nehty od Essence. Jsem teď dost začala lakovat, ale to čekání mě prostě nebaví, takže jsem zvědavá, jak budou fungovat, recenzi když tak dodám :) A taky jsem koukala, že od pondělí budou mít v akci "diamantovou" řasenku od Gabrielly Salvete za 126,- takže koho minul blogerský boom, kdy se tyto řasenky ve velkém rozesílaly k testování a toužíte po ní, tak teď budete mít určitě příležitost :)

A jak se máte Vy? :)

8 komentářů:

  1. Ty jsou krásné! A kapky na zasychání laku mám taky, jsou fajn, ale mohlo by to být ještě rychlejší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No to jsem teda zvědavá :D Já bych taky potřebovala, aby to bylo hned, co zvednu štěteček z nehtu :D

      Vymazat
  2. Nádherná kombinace :), gratuluji k nové práci :).

    OdpovědětVymazat
  3. Na kapky na zasychání laku jsem zvědavá, protože taky nesnáším čekání až lak zaschne.

    Bublinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě :) Potřebovala bych nějaké jednosekundové kapky :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3