sobota 23. března 2013

Sephora Rouge Shine

Ahoj všichni :)

Jaký jste měli týden? Já celkem hektický, ale jsem ráda, že jsem v takovém zápřahu, akorát mě mrzí, že nemám tolik času na blog. Dnes jsem tu s postem o "rtěnce" ze Sephory. Možná se divíte, proč ty uvozovky, ale vše vysvětlím v článku.



Tuto rtěnku mám už asi od října (?). Pořizovala jsem jí v takové té akci 2+1 zdarma a její cena v Sephoře je 290,-. Dlouho jsem chtěla nějakou rtěnku ze Sephory vyzkoušet a tahle akce mě prostě zlákala :) Každopádně bych jí prodávala spíš pod názvem "tónovací balzám" nebo něco podobného, protože ta pigmentace není žádná sláva. Nebo to tak má být? Já nevím, když tak mě opravte ;)


Fotka bohužel mírně zkresluje, barva je spíš do hněda, než do růžova. A ještě jsem zapomněla zmínit, že je to odstín 03. No jak jsem řekla napsala s tou pigmentací to není žádná hitparáda, takže jí používám k výraznějším očím. Výdrž taky není úplně grandiózní - řekla bych maximálně dvě hodiny, ale co na téhle rtěnce miluju je vůně, vím, že to není nic zásadního, ale připomíná mi něco z dětství a já nemůžu přijít na to co.



S poměrem cena/obsah nejsem taky vůbec spokojená. Množství rtěnky na obale sice uvedené není, ale je to moje asi nejmenší a zároveň nejdražší rtěnka.

Závěrem bych napsala, že jsem ráda za možnost vyzkoušet si rtěnku ze Sephory, ale jednou mi to stačilo :) Přijde mi, že tak nějak odpovídá rtěnkám od Essence a to je sakra rozdílná cenová kategorie. Pořád nevím, jestli to třeba vážně není jen nějaký barvený balzám, když tak mi napište, jestli to tak je, protože jsem z toho jelen ;)

Přeji Vám hezký víkend :)

3 komentáře:

  1. Mně se docela líbí, ale za tu cenu bych asi také neskákala dva metry vysoko.

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekne spravená recenzia! Páči sa mi tiež farba - vyzerá úplne prirodzene, príde mi ako nekaký farebný balzam. No a cena je dosť vysoká, ale ak si ju kúpila v akcii tak to je paráda :) Boggerka_Dada

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3