neděle 31. března 2013

Oblíbené produkty za měsíc březen

Čau všichni !

dneska jsem se rozhodla pro článek u mě neobvyklý, ale myslím, že na jiných blozích celkem frekventovaný. Ráda sleduju na YT také videa tohoto typu, tak tady máte mé oblíbené produkty za uplynulý měsíc.


Mám tu celkem sedm produktů, které bych si ráda pořídila znovu a prostě jsou podle mého subjektivního názoru skvělé :)


Parfém Beyoncé Heat

Prvním produktem je tento parfémek, který jsem dostala od babičky k Vánocům. Moc neumím popisovat vůně, ale tato i přesto, že je poměrně silná a výrazná, zůstává přesto svěží. Kamarádky se mě často ptají, čím jsem navoněná, takže i to potvrzuje, že je zkrátka super :) Mám tento malý flakonek už skoro vypotřebovaný, proto jsem se rozhodla, e si k narozeninám koupím tu větší verzi, všimla jsem si, že v DM stojí něco kolem 500,- takže žádná hrůza :)


Řasenka Gabriella Salvete Diamante

O této řasence byly napsány stovky článků, takže bych to určitě nějak nerozváděla, protože už o ní musel slyšet/číst naprosto každý. Já jí kupovala v té akci společně s tužkou na oči, která je mimochodem taky moc fajn. Jinak za mě je tato řasenka bezesporu nej v mojí řasenkové sbírce.


Rozjasňovač F&F Galaxy Glow

O tomhle rozjasňovači jsem se víc rozepisovala tady takže jen ve stručnosti. Myslím, že rozjasňovačů mám celkem dost, ale v březnu jsem nejvíc sahala po tomhle. Jelikož je opravdu jen krásně lesklý a neobsahuje giga třpytky, jedná se fakt o super záležitost. Myslím, že vzhledem k jeho množství ho budu mít asi do konce života a jsem za to moc ráda :)


Garnier mineral anti-perspirant

Možná je to trošku zvláštní zařazovat do oblíbenců "podpažáka" ale co si budeme povídat, tenhle produkt používáme každý den (teda aspoň doufám :D) a proč neupozornit na nějaký kvalitní. Zastávám názor, že s deodoranty a anti-perspiranty je to jako s make-upem - každému sedí úplně něco jiného, ale pro mě je tohle opravdu objev. Zaujalo mě, že je bez alkoholu a parabenů a měl by být také antibakteriální. No musím říct, že funguje skvěle.


Hřeben Tangle Teezer

Tangle Teezer je mým oblíbencem už od doby, co ho mám, ale jelikož tenhle článek píšu poprvé, musí tu prostě být ;) Psala jsem o něm už tu a taky si myslím, že ho každý zná, takže ho určitě představovat nemusím. Normálním hřebenem už se neučešu a chtěla bych si pořídit i tu menší cestovní verzi.


Lirene - micelární voda

Taky profláklá záležitost, ale musím říct, že zaslouženě. Večer jí používám na dočištění a ráno na jakési "osvěžení" pleti. Nevím, jestli je to možné, ale od té doby, co jí používám se mi o dost zlepšila pleť.


Balea krém na ruce Dark Glamour

Jak už asi víte, od Baley miluju především sprcháče a různá tělní mazadla :) Tenhle krém na ruce mě dostal zajímavým provedením lahvičky s pumpičkou. Je to super praktické a ta vůůůně. Cena byla, jak je u Baley zvykem, taky víc než příznivá a to 42,- Jedná se sice o limitku, ale myslím, že jí v obchodě ještě najdete.


A jaké jsou Vaše oblíbené produkty za tento měsíc? Užívejte velikonoční volno a mějte se krásně.

Bublina :)

4 komentáře:

  1. Za tenhle měsíc jsem si nejvíc oblíbila gelové oční linky, které jsem si konečně koupila, jsou od Maybellinu, zatím testuji a vypadá to s nimi hodně dobře :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty Maybelline bych taky chtěla zkusit, zatím jsem měla jen ty od Essence :) Teď ale spíš upřednostňuju tekutý.

      Vymazat
  2. Micerálka Lirene - taky už s ní kamarádím a musím jí jen a jen chválit! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3