neděle 17. března 2013

Kniha: Nádherné bytosti - Kami Garciová, Margaret Stohlová

Na tuto knížku jsem narazila úplně náhodou, když jsem chtěla něco do vlaku. Zpočátku jsem ani netušila, že se jedná o nový fenomén, který někteří přirovnávají ke Stmívání. Jak jsem se posléze dozvěděla, knížka už je zfilmovaná a první díl (ze čtyř) můžete vidět v kinech.


První díl se tedy nazývá "Nádherné bytosti", druhý pak "Nádherná temnota", následuje "Nádherný zmatek" a "Nádherné vykoupení.

Na úvod zmíním, že kniha mě uchvátila hned od první stránky, což se moc často nestává. Děj se odehrává v malém městě Gatlin ležícím v Jižní Karolíně. Hlavním hrdinou je teenager Ethan (musím říct, že mě velmi mile překvapilo, že je tahle knížka psaná z pohledu opačného pohlaví). Ethan ví, že v jeho rodném městě se nikdy nic vzrušujícího neděje a že v tomto městě zůstane "zahrabaný" stejně jako jeho předešlí příbuzní. Ethanovi před rokem tragicky zemřela maminka, žije tedy jen s otcem a svéráznou hospodyní Ammou. Jednoho dne se do města přestěhuje stejně stará dívka Lena, která je neteří místního podivína Macona. Na malém městě ale doposud přežívají silně zakořeněné předsudky, a proto není Lenin příjezd nijak vítaný a od prvního okamžiku se jí každý snaží dát najevo svou nepřátelskost. Jaké je ale překvapení, když Ethan zjistí, že už Lenu zná a to ze svých snů....
A tak začíná dobrodružství dvou mladých lidí, kterým okolí a další zvláštní okolnosti nedopřejí ani chvíli klidu.

Téhle knížce nechybí zápletka, nešťastná láska "nevonící" jejímu okolí a také, v dnešní době velmi moderní "nadpřirozeno."

Knížku jsem přečetla téměř jedním dechem a velmi se těším, až se vrhnu na druhý díl. Pro fanoušky Stmívání  (včetně mě) je to taková náplast za skončení tohoto fenoménu. Četli jste tuto knížku? Nebo jste dokonce viděli film? :)

Bubble :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3