pátek 22. února 2013

Zase jsem nakupovala

Krásný pátek všem :)

Dneska mi odpadla přednáška, takže jsem si hezky zůstala doma :) No ale jdeme hned na věc. Nahromadilo se mi tu zase pár věcí, které jsem nenakoupila v jeden den, aby jste si nemysleli, že jsem se zbláznila. Ještě bych Vám ráda řekla, že v následujících dnech se můžete těšit na mou recenzi kokosového oleje, který úplně miluju a dále pak na novinku od Essence - matující lesk. Ráda bych také napsala o tvářence, která se teda v Čechách bohužel sehnat nedá, je z Itálie, ale třeba by jste někdy měli možnost jí koupit, tak bych Vám jí chtěla představit, chtěli by jste? No a teď už k nákupům.


Jooo, zase jsem nakupovala ve výprodejích, ale znáte mě, prostě si nemůžu pomoct. Tvářenku Home Sweet Home jsem koupila čistě kvůli jejímu "pletenému" vzorku, musím říct, že je celkem pěkně pigmentovaná - překvapivě. Stála klasicky 34,50,-. Rozjasňovač z F&F jsem si koupila díky Adélce, která o rozjasňovačích natočila super video a když jsem tenhle viděla, prostě jsem ho potřebovala. No a místo 270,- 81,- ? To bych byla pěkná trubka :) Ještě si možná dojdu pro ten tekutý O:) Stíny Stay all Day mám moc ráda, ale to už asi víte. Tahle barva je mooooc krásná - růžová se zlatými odlesky (29,90,-)


Vezme to pěkně zleva. Lip tint z limitky Class of 2013 jsem koupila samozřejmě také ve výprodeji, myslím, že za 29,90,- Ta barva se mi moooc líbí, ale na rtech je celkem nepříjemný. Voní stejně jako lesky Stay with Me. Druhý tint je pro změnu také z LE tentokrát Hugs and Kisses - barva je naprosto úžasná. V poslední době jsem dost na výrazné rty. Aplikátor je zase stejný jako Stay with Me a na rtech už je o něco příjemnější, než ten z Class of...Neodolala jsem a koupila jsem si novinku - matný lesk. Více o něm v chystané recenzi. No a posledním produktem na rty je rtěnka od Cover Girl, kterou mám dovezenou od jedné slečny z USA. Čekala jsem něco trochu jiného. Je to spíš balzám s jemným leskem, ale užiju jí.


Od mamči jsem dostala tohohle krásnýho andílka. Dívá se mě, když se líčím. Miluju tyhle blbůstky. No a na fotce ještě můžete vidět zebří sešit, který jsem si koupila v Tescu asi za 45,-. V jednom předmětu ve škole jsme dostali za úkol si každej den psát deník. Nejdřív jsem si říkala, že je to pěkně ujetý, ale nakonec mě to zatím i baví. Člověk se vykecá a nikoho tím nemusí otravovat :)


No a poslední věcí je tenhle dračí zub :D Koupila jsem ho v Rossmannu z 229,- na 30,- :) Vždycky se mi tyhle zubí náhrdelníky líbily a tenhle je pěkně velkej a všichni mi ho chválí. Kamarádka si pro něj taky hned běžela :)

A to je dneska ode mě vše. Snad jste se moc nenudili a kdo dočetl až sem má ode mě bludišťáka :)

2 komentáře:

  1. Moc se těším na článek o kokosovém oleji :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem fakt ráda :) Už teď můžu říct, že ho budu vychvalovat do nebes :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3