čtvrtek 20. prosince 2012

Color Tattoo VERSUS Stay all Day

Ahoj krásky :)

Dnes jsem tu konečně s dalším kosmetickým soubojem. Doufám, že tento článek není článkem posledním, když má zítra být ten konec světa :D Já jsem teda optimista a zítřek vidím spíš na odstartování nových začátků a lepších zítřků :) Co Vy věříte, že vše skončí?

     Dost žvatlání, jdeme na to ;) Dneska jsem si vzala na paškál dlouho a hodně diskutované Color Tattoo (snad už Vám moc nelezou krkem :)) a jejich (podle mě) levnější alternativu v podobě dlouhotrvajících stínů od Essence Stay all Day.



     Color Tattoo vlastním ve třech odstínech a to klasiku On and on Bronze, Eternal Gold a modré Turquoise Forever. O stínech Color Tattoo jsem se rozepsala tady. Stay all Day mám pouze jedny a to v odstínu  Steel the Show a recenzi jsem o nich psala tu.



     Jelikož už si o obou stínech můžete přečíst rozsáhlé recenze nejen u mě, ale i na jiných blozích, rozhodla jsem se, že v tomto článku oba výrobky pouze porovnám, snad neva :)

COLOR TATTOO
     Color Tattoo jsou bezesporu jednou z nejdiskutovanějších novinek na českém kosmetickém trhu. Musím říct, že ani mě nenechaly chladnou a pořídila jsem si, jak už víte, tři odstíny. Nejraději kombinuji zlatý odstín s bronzovým a to tak, že zlatý nanesu do vnitřního koutku oka a bronzový do vnějšího. Je to rychlé a myslím, že i hezké. S modrým stínem pak nejčastěji kreslím linku.
     CT mají krémovější konzistenci než-li Stay all Day, na víčko se tedy nanášejí prstem o něco lépe. Jejich cena je o něco vyšší, ale přemrštěná určitě není, můžete je sehnat od 109,- (v akci) do 149,-.
     Stíny používám vždy s bází a večer jsou především zlaté stíny mírně slité v záhybu oka, což jejich pověsti moc neodpovídá, ale u mě to tak prostě bývá.





STAY ALL DAY
     Stay all Day mám v odstínu Steel the Show, což je taková metalická šedá barva. Tyto stíny jsem dlouho přehlížela, protože na krémové stíny si jednoduše moc nepotrpím. Jednou jsem je ale zahlédla ve slevě za 29,90,- tak jsem si řekla, že je vyzkouším. Tuším, že jejich normální cena je něco kolem 80 korun. Jejich koupě rozhodně nelituji a sahám po nich také celkem často, i když o něco méně, než po CT.
     Jejich konzistence je o něco sušší, ale nepracuje se s nimi nějak zvlášť špatně. Cena je ovšem příznivější a myslím, že celkem odpovídá. Stíny taktéž používám vždy s bází a musím říct, že jsou na tom podobně, jako CT - večer jsou mírně slité v záhybu.






Vlevo Color Tattoo, vpravo Stay all Day


Test otěru vlhčeným ubrouskem

     Dnešní kosmetický souboj pro mě nemá vítěze :D Asi divné, ale je to tak. Každý produkt má své pro a proti. Kdyby Stay all Day měly větší výběr teplejších odstínů, možná by mě u mě vyhrály. Jejich cena je příznivější a v podstatě jsou na tom s vlastnostmi dost podobně, jako Color Tattoo, které u mě vedou právě díky barevným možnostem, avšak cena 149,- se mi zdá příliš na to, že se chovají téměř stejně, jako SAD. 

Bubble :)

4 komentáře:

  1. To je zvláštní, myslela jsem, že color tattoo je bezkonkurenční a přece jen ne :D. Jinak uznávám, že toho konce se bojím, ale stále doufám, že se nic nestane.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO nevím, myslím, že to třeba záleží i na tom, jak se komu mastí pleť. Pro mě to zas takový zázrak není, ale jsem ráda, že jsem je zkusila :)
      A koukám, že jsme přežili :D

      Vymazat
  2. Hezke srovnani. Musim rict, ze jsem z CT taky dost zmatena.. mam skoro vsechny a teda neni to zas tak sedaci na zadek jak jsem myslela. Pouzivam je uz jen jako linky, prtoze me stve jak se slevaji v zahybu oka, sakra :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, sedací na zadek opravdu nejsou :D Pořád přemýšlím, jestli zkoušet tu fialovou, protože fialovou barvu zbožňuju, ale nevím no. Možná si počkám na nějakou akci :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3