čtvrtek 22. listopadu 2012

Plná dojmů :)

Krásný večer kočky :))
před chvílí jsem se vrátila z kina z Rozbřesku. Byla jsem tam s kamarádkama a vážně jsme si to užily :) Jsem plná dojmů, bylo to úžasný, ale zároveň mě mrzí, že to byl poslední díl :(( A Jacob byl na můj vkus až moc oblečenej :D Už jste se byli na film podívat? A jak se Vám líbil? :))


Ano, jsem pubertální a nevyzrálá :D

11 komentářů:

  1. No nejvíc se mi líbil a nechci aby byl konec :D. Akorát v kině teda hrůza, pořád jenom šustění pytlíků, šum od toho jak pořád někdo kecal nebo se nějaký krávy nahlas smály a napodobovaly vlky. Co bylo ale dobrý, že začaly tleskat, když si Jacob sundal tričko ♥ :D. To byla asi nejvtipnější scéna jak se svlíkal před Belliným tátou, kterej nevěděl, která bije :D. Jinak při tom konci jsem myslela, že si kino dělá prdel, že se jim to seklo a oni to pustili od půlky znova, tomu konci jsem jako vážně nemohla uvěřit :D, skoro tam bulím a ono tohle :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako my to měly super. Byla jsem ještě se třema kámoškama a mimo nás tam byl jen jeden pár, takže klídeček :D Já byla úplně hyn, jak se svlíkal :D Škoda, že to byla jen jediná scéna :D Jinak taky jsem se dojímala, ale já četla knížku takže jsem věděla, jak to bude, ale stejně mě to rozhodilo :D No nádhera to prostě byla, nejradši bych šla znova...Akorát Renesmé, jak byla počítačová, to bylo fakt divný.

      Vymazat
    2. Počítačový Renesmé jsem si ani nevšimla :D :).

      Vymazat
    3. No jak byla ještě mimino a batole, pak už néé :)

      Vymazat
  2. me se libil... teda jako film. Jacob me nebere .-) Sorry. Ani Edward... ja mam sveho prince doma :-)

    Taky Te dostala ta bitva? ja si furt myslela, ze je to realne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám taky svého prince doma, ale nenalhávám si, že on taky nekouká po herečkách ehm ehm Angelina :D tak co bych nekoukala taky :))

      Vymazat
  3. Tichá závist, já to snad uvidím až v televizi nebo na DVD. Noha v gipsu je noha v gipsu a bez vycházek v momentální chvíli. Všem můžu maximálně závidět :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jááj, tak to je blbé, já teď nedávno taky měla sádru, je to opruz :( Tak přeju brzké uzdravení :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3