úterý 27. listopadu 2012

KOLEKCÉ MÉHO MAKE-UPU - Mono a duo stíny

     Pěkné úterní dopoledne :)

Dnes je na pořadí šestý šuplíček - poslední růžový. Jeho obsahem jsou mono a duo stíny, jak už je z nadpisu patrné :)



     Největší část boxíku zabírají mono stíny od Essence, ačkoliv je moc nepoužívám :D Většina je z výprodeje, takže jsem si řekla tu svou kouzelnou formulku: "No přece to tu nenechám." :D Teď jsem naštěstí trošku rozumnější :D


     Vlevo nahoře již zmíněné Essence stíny, vpravo duo - ty mám teď moc ráda :) S-he stíny nepoužívám, Mary Kay stín má krásnou barvu, ale na víčku není skoro vidět :( Vlatním také dva pigmenty. Jeden od Essence a druhý ze Sephory, který je tak šíleně sypký, že až skoro létá :D No a dole Color Tattoo - ano taky mě to postihlo :D

     No a můj aktuální favorit:


Bubble :)

6 komentářů:

  1. Krásná sbírka :)
    Můžu se zepatat, odkud je ta krabička ? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boxíky jsem si dovezla z Německa asi za 2 eura. Bohužel tady u nás jsem nic podobného nenašla :(

      Vymazat
  2. jo, tady uz se aspon jednim vyrobkem chytam - mam Collor Tattoo... a nejradeji mam asi taky tyhle bronzove :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se poslední dobou naučila kombinovat ty zlaté a tyhle bronzové - do vnitřního koutku zlaté a do vnějšího bronzové, vypadá to moc hezky jen na denní nošení a je to rychlovka prsty. No a modré dělám jako dvojitou linku - nad černou :)

      Vymazat
  3. Color Tattoo chci také vyzkoušet, pořád jsem se k tomu nedokopala. Vždy, když jsou v akci tak to prošvihnu :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3