sobota 24. listopadu 2012

KOLEKCE MÉHO MAKE-UPU - Bronzery

    Dobrý večer, dneska trochu pozdě, ale přece :)

 Ačkoliv jsem s bronzery začala relativně nedávno, za tu krátkou dobu, se mi jich nahromadilo celkem dost :)



     Jako první bronzer jsem měla bronzující perly od Avonu, jenže jsem moc nevěděla, jak je používat, naštěstí už jsem chytřejší :D Mým nejnovějším bronzerem je ten od NYC a Essence, kupovala jsem je v jeden den, jak jinak, než ve slevových košíčcích v Rossmannu :D


     Konturovací duo od Elfu mám moc ráda, protože jak už jsem stokrát psala, hodně cestuji a je to taková úspora místa :) Psala jsem o něm tady. Jediné, co bych tomuto duu vytkla, jsou ty třpytky, ale není jich zase moc :) No a posledním kouskem z toho šuplíku, které jsem ještě nezmínila je třpytivý pudr od Alverde (ten se zeleným víčkem). Tenhle pudr už taky chvíli mám, obsahuje labutěnku a je moc pěkný, ale bohužel pro něj nemám moc využití :( Přemýšlela jsem, že ho zkusím jako tvářenku, jelikož je jakoby do oranžova. No ale má velké mínus a to takové, že uvnitř je furt zaprasený :D Mám ho mezi bronzery právě kvůli jeho barvě, moc si neumím představit, že bych si ho dala na celý obličej, možná, kdybych šla na karneval za třpytivý pomeranč :D

     Vítězem dnešního šuplíčku se stává:



Bubble :)

12 komentářů:

  1. strašně se mi líbí boxík,v kterém máš své poklady uložené:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem z nich nadšená, přesně něco takovýho jsem dlouho hledala a konečně našla :)

      Vymazat
  2. Já nemám ještě ani jeden, jednou jsem zkoušela konturovat s tmavším pudrem a nedopadlo to dobře :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně to taky chvíli trvalo, ale teď už ho používám evry dej :D

      Vymazat
  3. Ty perly nemám ráda :D Jednou jsme se s kámoškou asi jako 12leté "malovaly" a použily tyhle perly... :D je to celkem tmavé a chce toho dát jen trochu,no ale my se zmalovaly a vyšly si na ulici a všichni se nám smály,že jsme jak černošky :D ...

    OdpovědětVymazat
  4. S bronzerm je to tazko, ale na druhej strane, neviem si beznich predstavit zivot :)

    OdpovědětVymazat
  5. ELF duo mam taky... ale teda priznam se, ze ho mam v praci jako nouzovku = moc ho nepouzivam....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho právě vozím s sebou po cestách, na to je celkem fajn :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3