sobota 17. listopadu 2012

Jsem team Jacob

     Krásnou sváteční sobotu krásky,
tak jak si užíváte víkend? :) Já se všemožně snažím oddálit učení, tak proto asi i tento článek :D Musím na sebe prásknout, že jsem neodolala a z limitky Breaking Dawn jsem si koupila i rtěnku a modrý třpytivý lak O:) Jsem hrozná, ale nešlo odolat :D Příští týden se s kamarádkama chystáme do kina a já už se prostě nemůžu dočkat. A taky mě zajímá: jste team Edward nebo Jacob? :D Já myslím, že o mně už všechny víte, že u mě je favoritem Jacob. Nikdy jsem neměla vyhraněný typ chlapa, ale poslední dobou zjišťuju, že jsem na tmavé typy a Jake je prostě ideál :D Taky jsem nikdy nebyla holka, která je poblázněná z nějakých herců - to se očividně taky změnilo, asi stárnu či co :D
     No snad jsem Vás úplně neunudila, ale myslím, že je tohle teď víc než aktuální téma :D









Zdroj: google.com

Bublina :)

7 komentářů:

  1. Já jsem taky na ty opálený a svalnatý. Proto u mě Edward nepřichází v úvahu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, Edward je málo svalnatej a bílej :D Ale zase se třpytí, což je u mě výhoda, mám ráda třpytivý "věci" :D

      Vymazat
  2. Fuuh

    http://staniellamypassion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. asi bych se měla podívat na první část rozbřesku, ještě jsem se k tomu nedostala. :d

    OdpovědětVymazat
  4. Když ses zeptala zda tým Edward nebo Jacob? Tak jsem si myslela že mluvíš o kávě :-D a to kávu nepiju,... nevím tyhle filmy mě vůbec neokouzlily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Taky dobrý...Já jsem se vrátila do své puberty a jsem poblázněná Jacobem :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3