neděle 4. listopadu 2012

Heart Skips

Čauky mňauky :D

     Tak jakej byl víkend? Můj opět učící, začínám si připadat jako šprtka, ale co už :D V pátek jsem si musela udělat nutně radost, za krásně přednesou prezentaci, takže jsem bohatší o dva Essencí laky :p Jeden z kolekce Cherry Blossom Girl (It´s Peach not Cherry), který mi přijde super hlavně díky jeho jménu, protože je to vážně právoplatná broskev, ne třešeň a druhý je super pastelová fialová s názvem Dress for a Moment. Oba samozřejmě z výprodeje, znáte mě :D
     Včera jsme s M. absolvovali rodinnou sešlost, která byla moc fajn, pak jsme se hezky prošli a večer se mi krásně spalo u Avataru :D Někdy mi připadá, že je nám šedesát, díky podobným sobotám :) Každopádně jsem hezky odpočatá a zítra ráno mi nebude vůbec ale vůbec vadit vstávání na rehabilitace a následnou kontrolu obou raněných nožek :))
     Doufám, že jste měly/i (i když myslím, že pánové mě nečtou) také tak pohodový víkend a jste připraveny na další týden :) A na závěr další má oblíbená písnička od Rizzle Kicks :)



8 komentářů:

  1. Cherry Blossom Girl zní fakt skvěle :P
    a šprtka nejsi sama, já nedělala celý víkend nic jinýho... :( už mi z toho hrabe
    rodinné sešlosti nemám ráda :D
    rehabilitace, mm, taky by se m občas hodily :D
    taky vždycky nevím, jestli psát na konci sloves měkké nebo tvrdé :D protože pochybuju, že na můj blog chodí nějací muži :D:D:D
    měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak lak Cherry... pěkně zklamal :( Já asi budu psát furt tvrdé, dokud nebude mým odběratelem nějaký muž, jestli vůbec :D

      Vymazat
  2. Poslední dobrou mi připadá,že žijeme stejný život :D
    taky jsem se učila a v sobotu usnula u Avataru jako malá (nebo stará ? :D ) :D

    OdpovědětVymazat
  3. aj ja sa poslednu dobu len učím :((( ale nevadí budú prázdniny sídze až vianočné ale predsa len :P sledujem ťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škola je prostě zlo :D Prázdniny sice budou, ale já je bohužel budu mít také plné učení :(( A děkuji, že mě sleduješ :)

      Vymazat
  4. tiež som pozerala avatara :)
    och, čauky mňauky sa uchytilo :D neviem či ľudi vôbec poznajú históriu tohoto prekrásneho pozdravu :) je veľmi zaujímavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně řečeno historii čauky mňauky taky neznám (stydím se) :(( čeho se týká? :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3