úterý 2. října 2012

Tangle Teezer

     Tak už i já se řadím mezi ty šťastné, které vlastní Tangle Teezer. Musím říct, že mě nenechával chladnou už když jsem se o něm dozvěděla, až minulý týden jsem neodolala :) Objednávala jsem přes internet tady, kde ho momentálně mají i v "akci", takže něco pro mě :D



     Zvolila jsem fialovou variantu, protože fialová je má oblíbená barva :) Myslím, že o tomto zázraku se nemusím nějak zvlášť rozepisovat, protože ho většina z Vás jistě zná, napíšu Vám pouze své pocity. Tangle jsem objednávala minulý čtvrtek, v pátek byl svátek, takže mi byl doručen až dnes, tedy v úterý. Krabička byla vyplněna sáčky naplněnými vzduchem, aby se mi náhodou neobouchal :) to bylo milé.

     Slyšela jsem toho o něm hodně, ale i přesto mě překvapil. Přiznám se, že jsem toho od něj moc nečekala. Schválně jsem si dnes od rána nečesala vlasy, abych ho mohla ihned podrobit zátěžové zkoušce a musím říct, že mě absolutně nezklamal, právě naopak. Vlasy jsem projela bez jediného zadrhnutí, skoro žádné jsem si nevytrhala. Většinou s kartáče tahám chuchvalec vlasů, ale s Tanglem jich bylo ani ne deset :) Jsem ohromena a odteď se nehodlám česat ničím jiným. Ta investice se stoprocentně vyplatí, vlasy Vám určitě poděkují :)





Vaše Bublinka  <3

2 komentáře:

  1. Já nevím proč, ale nemůžu tomuto "hřebenu" přijít na chuť... Asi proto, že mi připomíná kartáč na psa :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe :D Máš pravdu, přesně tak vypadá :) Ale v tomto případě je pro mě hlavní jeho funkčnost, se kterou jsem nadmíru spokojená :))

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3