čtvrtek 25. října 2012

Rock´N´Passion

Krásné čtvrteční dopoledne :)

     Mnou vlastnoručně vybraná voňavka...první v životě :) Vždycky jsem vůně dostávala darem a nikdy jsem neměla možnost si nějakou doopravdy vybrat :)



CO ŘÍKÁ VÝROBCE


     Odvážná, vášnivá, sebevědomá - to jsi ty, a Toaletní voda Rock'N'Passion je tvoje vůně. Kůže, nádech květu pomerančovníku, štědrá dávka sexy pačuli a spousta drzosti...Zdroj






CO ŘÍKÁM JÁ
     Lépe, než výrobce tuto vůni popsat neumím, myslím, že tento popis je prostě trefný. Vůně je taková svěží, drzá, prostě akorát na mě :D
     Moc nevím, jak nejlépe recenzovat vůně, tento článek spíš beru jako takový tip pro Vás :) Obsah flakonku je 30ml a cena je momentálně 249,-. To mi přijde fér. Samozřejmě nevydrží nějak zvlášť dlouho, je to totiž "jen" toaletní voda. Myslím, že cena této voňavky je příznivá a pokud hledáte nějakou vůni, tahle je podle mě pro toto počasí ideální :)





Bubble.

     



2 komentáře:

Děkuji za každý komentář <3