neděle 14. října 2012

Nákupy - Balea, Essence, Hello Kitty

Ahoj Berunky :)
mám tu pro Vás moje nákupy z minulého týdne.



  • sprchové gely Balea z limitované edice, DM, každý 29,90,-
  • oční stíny Essence Stay all day, odstín Steel the Show, Rosmann, ve výprodeji 29,90,-
  • balzám na rty Hello Kitty třešňový, Globus, 59,90,-
  • lak na nehty Essence z řady Nude glam, odstín 07 Café olé, Rosmann, ve výprodeji 19,90,-


     O této limitce od Baley už jsem něco málo psala tady nicméně jsem tedy neodolala a k tělovým mlékům, které mi přinese Ježíšek :) jsem si přikoupila i sprchové gely. Ta vůně je prostě bezkonkurenčí a mohla bych je očuchávat od rána do večera :)


     Dalším úlovkem jsou dlouhotrvající stíny Stay all day od Essence. Upřímně řečeno mě tyto stíny nikdy nebraly. Na krémové stíny si zrovna dvakrát nepotrpím, ale když jsem je vyděla ve výprodeji, řekla jsem si, že je zkusím a musím říct, že nelituji :) Více v připravované recenzi :)

     Ano, projevilo se moje infantilní Já :D Ani nevím, proč jsem tento balzám do košíku přihodila. Možná proto, že jsem s sebou zrovna žádný neměla a možná proto, že je prostě cute :D A krásně třešňově voní.

     Tento lak považuji za úlovek měsíce. Barva je dokonalá a její název k ní pasuje jako zadek na hrnec :D Více v lakovacím článku, který chystám :)

Líbí se Vám moje nákupy? A co je u Vás nového? :)

Bublina :)

8 komentářů:

  1. Nejspíš zítra si jdu pro Baleu také :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snad jí ještě budou mít, jde docela na dračku. Já kupovala čtyři sprcháče a čtyři krémy :D Mamka jí taky nutně potřebovala :D

      Vymazat
  2. moc se mi líbí tvůj nákup :)
    nude laky jsou prostě boží
    a variace fíku s čokoládou moc hezky voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla vždycky strach, že budu v nude lacích vypadat jako mrtvola, ale je super :)

      Vymazat
  3. ten Balzám na rty jsem měla taky, ale je strašně měkký :(.. Ale ano, nádherně voní :)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě díky tomu vyhovuje, mám ráda, když vím, že ten balzám tam opravdu je a to mi zaručí většinou tyhle měkké :)) Tady je vidět - tisíc lidí, tisíc chutí :))

      Vymazat
  4. Ty sprcháče si nesmím nechat ujít a laky od Essence jsou bezkonkurenční :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z téhle limitky opravdu nadšená, pořád je očuchávám, když kolem nich projdu :D A laky jsou mé nejoblíbenější, ty barvy jsou opravdu fajn :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3