středa 10. října 2012

Limitka Balea a moje povídání

Ahoj kočky :)
     Tak jsem zrovna dorazila, ze školy. Nesnáším cestování vlakem za tmy, už aby bylo zase léto :) Dneska jsem se vypadala do Sixu, kde právě probíhají slevy na bižu, takže si to asi umíte představit :D Pořídila jsem si patery náušnice a to jsem se ještě sakra krotila :D Bohužel Vám je teď neukážu, protože jsem se rozhodla, že si je dám od babičky k Vánocům. Znáte to, nakoupíte si dárky a babička to má bez starostí :)

     Když už jsem byla v tom "belhání" po krámech nemohla jsem vynechat ani DM, kde jsem poprvé zmerčila limitku od Baley. No dámy, ta vůůůně to bylo něco tak nááádhernýho, ale já blbá nic nekoupila :( Řekla jsem si, že mám narvanou tašku a nechtělo se mi s tím tahat, no hrozná jsem :D Každopádně zítra nebo pozítří se tu rozhodně objeví nějaké New in, protože si pro to prostě musím jít :D Limitka obsahuje tělová mléka, deodorant a viděla jsem i sprcháč.





     Vlastníte něco z této limitky? Já jsem z těch vůní naprosto unešená a jsem si jistá, že několik věcí bude zdobit mou poličku v koupelně :D

Bublina :)



6 komentářů:

  1. Dneska jsem k nim čuchala, dokonalý, také jsem je tam nechala ale co nejdřív pro ně jdu, hlavně pro to jak voní jako žvýkačka a to jak voní jako čokoláda. Zamilovala jsem se do nich :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No řeknu Ti, že jsem měla sto chutí, si to všechno vymačkat do pusy a sníst :D

      Vymazat
  2. cítím to až sem!!! já Baleu prostě milujuuu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Balea a její vůně jsou prostě senza! :-)

    Zvu te ke mne na GA!!! :-);) http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo, budu muset vyrazit do drogérky a všecko očmuchat :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3