neděle 7. října 2012

Boyfriend´s Tag

     Ahoj holky, dneska tu pro Vás mám hodně oblíbený Boyfriend tag :) Je to teda mega dlouhý článek, ale doufám, že Vás bude aspoň trošku bavit :) My jsme se u něj s M. teda nenudili a jsem docela ráda, že jsme do toho šli, protože jsem zjistila, jak hezky se už známe :)
Kdyby Vás to zajímalo, tak jsme spolu téměř čtyři roky a dovolím si říct, že je nám spolu opravdu dobře :) V první části odpovídá M. na otázky o mně v další části je to naopak.
     Tak přeji hezké počtení :)

M. ODPOVÍDÁ NA OTÁZKY O MNĚ:


Kdy a kde jsme se poznali?

M: Osobně?....Na líbím se ti...Kdy to bylo? Před prázdninama před čtyřma rokama zhruba.
: Přesně tak.
Jaká je vaše nejlepší vzpomínka?
M: žádná, o ničem nevím. Ty o něčem víš?
: Asi ne :D
Popiš mě jedním slovem?
M: dobrosrdečná
: Jééé :D
Jaké je moje vysněné povolání?
M: Počkej, jak se to jmenuje? prostě s mluvením...LOGOPEDKA :D
: správně
Je něco, co Tě na mně vytáčí?
M: Můžu chvilku přemejšlet? "To chceš jako říct, že jsem tlustá?"
: Bohužel je to tak :D
Kdyby jste se spolu mohli kamkoli vydat, kam by to bylo?
M: Řecko.
: Souhlas :)
Jaký je vtip, kterému rozumíte jen vy dva?
M: Ty vole....orlická klobása
Já: :D
Moje nejoblíbenější písnička?
M: Pfffff...tipnul bych Fixu asi Holka s lebkou.
: nééé "Alice se dala na pití"
Sedím před televizí - co běží na obrazovce?
M: Cesty domů? 
: Spíš asi Prostřeno :D Ale nejradši Futurama, BBT a podobně :)
Jaké jedno jídlo nemám ráda?
M: Kopr/koprovku (odpověděl naprosto bez zaváhání :D)
: fůůůůj :D
Jaká je moje velikost bot?
M: 41?
: přesně tak :))
Kdybych mohla sbírat cokoli na světě, co by to bylo?
M: Kdybys mohla sbírat cokoli na světě, co by to bylo? Myslím šperky, bižu. Mám pravdu?
: a ještě kabelky :D
Kdybych mohla něco jíst každý den celý den, co by to bylo?
M: brambůrky
: správně :D
Nejoblíbenější hudba?
M: poprock nebo skáčko...máš ráda Fixu a Sto zvířat
: zase správně :)
Oblíbený sportovní tým?
M: hahaha :D HC ČSOB Pojišťovna Pardubice? FK OEZ Letohrad říkat nebudu, ty u tebe hodně klesli, mám pravdu?
: Naprosto přesně :D
Jaká je moje barva očí?
M: hnědá
: jj :)
Jakou činností bych dokázala trávit hodiny?
M: sledování kosmetických videí
: opět správně :D
Na co mám jedinečný talent?
M: týýýjo, můžu přemejšlet? co by to mohlo bejt? organizační schopnosti, to máš fakt perfektní si myslím.
: děkuju :)

JÁ ODPOVÍDÁM NA OTÁZKY O M.:


Kdy a kde jsme se poznali?

: to už tu bylo, takže přes internet v červnu před čtyřmi lety :)
M: hmmm
Jaká je vaše nejlepší vzpomínka?
: pro mě asi první rande v parku
M: tojo :)
Popiš mě jedním slovem?
: hmm...asi...obětavý
M: áno..jak se to vůbec píše? :D
Jaké je moje vysněné povolání?
: projektant železničních staveb?
M: ano
Je něco, co Tě na mně vytáčí?
: tvoje flegmatická povaha
M: (smích) :D
Kdyby jste se spolu mohli kamkoli vydat, kam by to bylo?
: to je to Řecko 
M: hmm :)
Jaký je vtip, kterému rozumíte jen vy dva?
: to je zase ta Orlická klobása :D
M: :D
Moje nejoblíbenější písnička?
: Já si myslím, že Question od System of a Down
M: To asi nikdy nic nepřekoná
Sedím před televizí - co běží na obrazovce?
: Hvězdná brána
M: jooooooo
Jaké jedno jídlo nemám rád?
: Kmín a vše, co kmín a vše, co kmín obsahuje
M: ano, nemám rád kmínek 
Jaká je moje velikost bot?
: Já si myslim, že 43
M: 42
: to máš takhle malý nohy jo?
M: mám no :D
Kdybych mohl sbírat cokoli na světě, co by to bylo?
: nějaký speciální kolekce počítačových her
M: to je pravda, to by se mi líbilo, po tom bych šel jak divej :D
Kdybych mohl něco jíst každý den celý den, co by to bylo?
: oříšky
M: jooo...jakýkoliv nesolený oříšky
Nejoblíbenější hudba?
: System of a Down a rock
M: jojoo
Oblíbený sportovní tým?
: to fakt nevím, ale myslím, že Barcelona?
M: No to ne, ale Barca není špatná. Spíš ale ty český, hokej Pardubice a ve fotbale Viktorka Plzeň
Jaká je moje barva očí?
: taková šedá
M: no já jsem si vždycky myslel, že je hnědo-zelená
: :D :D
Jakou činností bych dokázal trávit hodiny?
: Hraní Mass Effect 3
M: :D hraním jakýhokoliv dílu Mass Effect
Na co mám jedinečný talent?
: na zlobení mě :D
M: přesně :D


Na závěr "naše" písnička :)




9 komentářů:

  1. Moc hezký tag! :-) Koukám,že je to všude stejné...přítel má taky největší talent na to,mě zlobit :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) No jo, tohle by těm chlapům šlo, ale dělat něco pořádnýho, to ne :D

      Vymazat
  2. Tak to se mi opravdu líbí :D. Chvílema jsem se i smála teda :D. Každopádně by nemuselo být špatné, kdyby vás zpovídal někdo jiný a odpovědi by jste porovnali. Ale i tak palec nahoru! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, my se u toho taky celkem bavili :D Jo to máš pravdu, nebylo by to špatný, ale nikdo nebyl po ruce a já to potřebovala hned :D :D

      Vymazat
  3. Tak to mě pobavilo! :D Musíte být super pár :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář <3