sobota 29. září 2012

Nizoral šampon proti lupům

     Ahoj holky,
dnes mám pro Vás recenzi na šampon Nizoral, proti lupům tedy přesněji " Nizoral šampon k léčbě lupovitosti a některých dalších kožních onemocnění."
 
     Kdo mě sleduje, tak asi ví, že v poslední době hodně bojuju s lupy. Nikdy jsem tenhle problém neměla, ale teď je to vážně hrůza. Já osobně to dávám za vinu tomu, že jsem přestala brát hormonální antikoncepci, protože jiné změny, které by tento můj lupový stav mohly zapříčinit, jsem nezaznamenala. Bohužel nemám lupy jen tak obyčejné, ale z hlavy ztrácím opravdu kusy kůže :( Pokožka na hlavě mě i pálí a svědí, no prostě je to peklo, a proto jsem si řekla, že asi nemá smysl chodit pro šampon proti lupům do drogerie, ale rovnou do lékárny.
   


     Myslím, že Nizoral mnoho z Vás zná, ale kdyby ne, tak to může být tip pro Vás. Není to zrovna úplně levná levná záležitost, ale ani nic, co by Vás mělo zruinovat. 60 ml jsem koupila za 230 Kč. Šamponu stačí opravdu jen kapička, moc sice nepění, ale tady fakt nejde o pěnu, ale o jeho léčebné účinky, které mě moc mile překvapily. Slečna v lékárně mi nabídla ještě Šampon od Biodermy, který stál okolo 400,- a ještě jednu variantu šamponu, která byla cenově podobná Nizoralu. Nizoral jsem si vybrala proto, protože už jsem o něm slyšela a popravdě se mi ze začátku nechtělo investovat tolik za Biodermu, když nevím, jestli by mi stejně dobře neposloužil Nizoral.
 
     No prostě dost okecávání. Jak už jsem psala, stačí opravdu kapička. Šampon vmasírujete na postižená místa (úplně jsem nepochopila, jak je to technicky možné, když si na hlavu nevidíte, ale co už) a necháte 5 minut působit. Parfemace není nic moc, je taková nemocniční, ale o tu mi taky v tomto případě nejde a barva je růžová. Po pěti minutách šampon opláchnete a je to. Když jsem vlasy sušila ručníkem, připadaly mi takové divné, jakoby zacuchané. Trošku jsem se lekla, ale druhý den jsem vlasy měla krásně jemné a lesklé a co je hlavní, opravdu byl vidět rozdíl. Ano už po prvním použití! :) Můžu říct, že to jsem fakt nečekala.

     Závěrem bych chtěla napsat, že pokud trpíte podobným problémem jako já, nebojte se do Nizoralu jít, ty peníze se určitě vyplatí. Chápu, že Bioderma je Bioderma, ale proč zbytečně vyhazovat peníze, když to jde i takhle :) Nizoral má ode mě jedničku podtrženou :)

Vaše Bublina :)
   

2 komentáře:

  1. Tak to jsi fakt chudák, asi bych se zbláznila, ale je dobře, že si našla "lék", hodně štěstí při uzdravování vlásků :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Rorynko, jsi hodná :) Doufám jen, že to nebylo počáteční okouzlení a bude to takhle dobře fungovat dál :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář <3