pondělí 6. srpna 2012

VÝŽIVNÝ BALZÁM NA RTY

     Pro koupi tohoto balzámu jsem se rozhodla na základě kladných recenzí nejen na stránkách Elfu, ale i od ostatních blogerek. Rozhodla jsem se pro vůni/odstín (nevím, jak se to u balzámů určuje :)) Vanilla Creme - 8002 a to z toho důvodu, že vanilkovou vůni úplně zbožňuju :)


     Tak nejdřív pochvala :).....Balzámek stojí opět pouhých 39,- a na tuto cenu je ho v tubičce podle mě, tak akorát. Je úžasně hydratační a jakoby máslový, prostě cítíte, že na puse něco máte a cítíte to opravdu dlouho. Vašim rtům dodává i jemný bezbarvý lesk (na obrázku níže), což někomu u balzámu může vadit, ale mně se to líbí :) A nakonec jeden zápor - ten smrad. Těšila jsem se na jemnou vanilkovou vůni, ale tento zápach mi spíš připomíná levný stromeček do auta...nevím... zase je to věc názoru, ale já na tenhle balzám musím mít "chuť," protože ta vůně je opravdu silná a pro mě nepříjemná.


     Kdybych tento balzám měla oznámkovat, dala bych mu 2 a to pouze kvůli té vtíravé vůni, která mu dělá pihy na kráse. Nicméně bych si ho klidně objednala znovu, ale v jiné variantě. Bubble.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3