čtvrtek 2. srpna 2012

V DUBNU ZHUBNU

     ...Tak přesně tohle si pravidelně každoročně říkám a samozřejmě mi to ještě nevyšlo :D Jsem od přírody člověk žravý a rozmlsaný, takže si opravdu nedokážu představit, že zrovna já budu držet dietku a s lupou v ruce prohlížet obal každého jídla, který se chystám "zbodnout."

     Dříve jsem hodně sportovala, byla jsem dokonce registrovaný sportovec, takže bylo moje tělo tak nějak v normě, ale kvůli zranění jsem se sportem bohužel musela skončit a kila vesele stoupala, to se ovšem nedá říct o mém sebevědomí. Pár kil jsem získala i díky hormonální antikoncepci, která mi šest let huntovala tělo.

     Asi si říkáte, proč o tom všem píšu. Nuže, opět na mě přišlo hubnoucí období :D V rámci něj, jsem se rozhodla skončit i s výše zmíněnou antikoncepcí, takže se už na ní BOHUŽEL nebudu moc vymlouvat :D Nejsem ten typ člověka, co by naběhl do posilovny a nechal na sebe řvát od trenéra, jenž má na břiše šest tvarohových buchet, tudíž jsem si nastahovala zumbu a další "zaručená" cvičební videa :D

     A jak jste na tom Vy? Tak bojujete s váhou celoživotně jako já? Nebo k Vám byla příroda milosrdná a nadělila Vám předepsané míry 90-60-90? :))

     Doufám, že mi budete držet pěsti a já Vás o svých (marných) pokusech budu nadále informovat :))


                                                             Krásný den, Bublina ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3