pátek 31. srpna 2012

SYOSS HEAT PROTECT

     Dalším výrobkem, který se chystám rozebrat je stylingový sprej. Výrobce říká, že má vaše vlasy chránit "až" do 200°C, má vlasy ochránit před ztrátou vlhkosti a mít nad nimi "kontrolu" až 24 hodin.
     Pokud vlasy fénujete, měly by jste ho nastříkat na vlhké vlasy rovnoměrně. Pokud žehlíte, SUCHÉ vlasy berete pramínek po pramínku a stříkáte (logické).


     Já osobně si myslím, že ochrana do 200°C je docela dostatečná, pro někoho to může být málo, ale vlasy přece nemusíme mořit pěti sty stupni, žéé? :) 250 ml je podle mě taky tak akorát. Jen to otevírání mi dalo docela zabrat a to ani nejsem blondýna :D (doufám, že si to někdo nevezme osobně:)). Pod pumpičkou je jakési "ozubené" kolečko, které musíte otáčet, aby jste aplikátor mohly stisknout a tím pádem Vám vystříkl i produkt. Vůně nezajímavá, pro mě až nepříjemná, ale na druhou stranu to není voňavka :). Záporem je podle mě to, že sprej spíše než rozprašuje, "plive" :D...nevím, jak jinak to nazvat.
     Shrnuto podtrženo. Tento sprej je celkem levná varianta podobných sprejů jiných značek. Koupila jsem ho asi za 89,- v Tetě, ale tuším, že to byla nějaká akce. Vlasy nežehlím denně, takže pro mě je tento produkt vyhovující, žádná bomba, ale ani propadák :) Bublina :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3