čtvrtek 9. srpna 2012

LUSCIOUS LIQUID LIPSTICK - Luxusní tekutá rtěnka

     Dalším produktem, o kterém chci psát je tato luxusní tekutá "rtěnka". Asi si říkáte proč ty uvozovky, no to proto, že to tak úplně rtěnka není, je to úplně normální lesk :)

     Tento lesk mám v odstínu Caramel Candy-2115, který se na stránkách Elfu jevil jako krásná nude barva. Jak už jsem psala, zde zobrazovaným odstínům se opravdu nedá věřit, protože na rtech to vypadá jako normální průhledná barva.


     I tento produkt pochází ze základní řady a proto je i jeho cena 39,-. Na můj vkus je ho v tubičce zase opravdu málo, v tomto případě bych volila menší obal, takhle s sebou akorát nosíte zbytečný kus plastu navíc :).
     Lesk má houbičkový aplikátor, ze kterého po otočení spodní části lesku vylézá samotný produkt. Tento způsob aplikace mi vyhovuje. Lesk je sám osobně příjemné konzistence - NELEPÍ !, voní mentolově a mám pocit, že chvíli na rtech i chladí,ale nevím, jestli se mi to jen nezdá :). 


     Takže závěrem - koupě nelituji, ale nevím, jestli bych si tuto rádoby rtěnku znovu pořídila, protože když člověk přihodí pár kaček, tak mám mnohem více lesku z drogerie. Bublina.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3