pondělí 6. srpna 2012

ELF - první objednávka

     Milé dámy, dneska budu psát o své první objednávce z Elfu. Rozhodla jsem se pro vytvoření samostatné kategorie o této kosmetice, do které budu vkládat recenze jednotlivých produktů :)

     Má první objednávka dorazila až překvapivě rychle. V neděli večer jsem objednávala a už v úterý mě Česká pošta informovala o doručení a to jsem dokonce platila převodem, kde, bývá doba dodání ještě delší. Nicméně jsem se s poštou domluvila na doručení ve středu, jelikož jsem při objednávce zadala "balík do ruky" a v úterý jsem nebyla doma.

     Objednávala jsem pár produktů ze základní řady a několik ze řady studio. S některými jsem spokojená velmi, s jinými méně, ale o tom už v jednotlivých recenzích. Přeji tedy příjemné počtení a hezký den :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář <3